076-523 61 80
11 januari 2018

Rüttchen Breda behaald certificaat Integrale aanpak


Op dinsdag 9 januari is het certificaat Integrale Aanpak uitgereikt aan servicemanager John Anemaat van Rüttchen Breda door Stefan Bos, accountmanager van Mercedes-Benz Nederland. Dit is het integrale aanpak traject, waarin aftersales processen worden geborgd. Vanaf het maken van de afspraak met de klant tot aflevering van auto wordt volgens richtlijnen gewerkt. 


Na Rüttchen Den Bosch en Rüttchen Gorinchem heeft ook Breda het certificaat behaald. Voor het behalen van het certificaat wordt er gekeken naar de bedrijfsuitstraling, de receptie, naar het magazijn, de werkplaats en naar kwaliteitsmanagement. Zo is er bijvoorbeeld gekeken of er voldoende parkeergelegenheid is, of de receptiebalie en de omgeving professioneel oogt en of er klantgericht met  wachtende klanten wordt omgegaan. Op alle fronten voldoet Rüttchen Breda aan de eisen voor het behalen van het certificaat.   



Meer nieuws...